Versace Crystal Noir parfüm

Herkese merhabalar 
Bugün sizlere kış aylarında çok severek kullanabileceğiniz Versace Crystal Noir parfümden bahsetmek istiyorum. İnstagram da eğer beni takip ediyorsanız zaten çok kısa bir zamanda Versace Crystal Noir parfüm favorim haline geldiğinden bahsetmiştim. Ben kış aylarında yaza göre biraz daha kalıcı ve ağır kokuları seviyorum. Yalnız astım hastası olduğum için çok fazla ağır kokuları kullanamıyorum hatta o kokuların bulunduğu ortamlarda bile olamıyorum. O yüzden Versace Crystal Noir parfüm tam benim kış aylarında severek kullanabileceğim hem kalıcı hem de harika bir kokuya sahip...

Versace Crystal Noir parfüm kokusunda ; Portakal çiçeği, gardenya ve şakayığın son derece kadınsı kokularını içerisinde barındırmaktadır. Sandal ağacı, misk ve kehribarın şehvetli, cazibeli ve etkileyici notaları ile harmanlanarak ortaya çıkarılmış harika bir parfüm .Sofistike ve toprak gibi, cazibeli ve şehvetli, güven veren ancak cüretkar… Kısacası kadınsılığı en üst düzeyde hissettirebilecek bir kokudur. Üstelik özel gece davetleri gibi tüm gece kullanımları için mükemmel bir tercih olacaktır.

 Kokusu, kalıcılığı yönünden çok başarılı bu arada bu parfümü ve birçok orjinal tester diğer parfümü @westparfum den ulaşabilirsiniz. Ayrıca kısa bir süre için tanıtım fiyatlarından ; adınıza faturalı,ücretsiz kargo ile alabilirsiniz 👉#westparfum



Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

1 yorum:

  1. kokusunu çok merak ettim bu parfümün teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil