Rival de Loop - Pure Skin Serum


Herkese merhabalar
Bugün sizlere çok büyük bir beklentiyle aldığım ve sonrasında hayal kırıklığı yaşadığım bir üründen bahsetmek istiyorum . Rival de Loop - Pure Skin Serum amacı cildinizdeki sivilce,akne gibi sorunları yok ederek daha düz bir cilt görünümü vaat ediyor . Açıklamalar kısmında makyaj altına kullanabileceğiniz şeklinde bilgiler içeriyor.İçerisinden 7 ampül çıkıyor ve her gün bir tane ampülü cildinize uygulamanız gerekiyor. Bu işlem öncesinde ise cildinizi tamamen temizlemeniz şart !

Rival de Loop - Pure Skin Serum kullanmaya başlamadan önce boynunuzda alerji testi yapmanız gerekiyor . Ampül içeriğini sürerek 15 dakika kadar bekledim ve herhangi bir kızarma ,kaşınma,kabarma vs olmadı bende ürünü kullanmaya başladım.

Rival de Loop - Pure Skin Serum kürünü ben gece cilt bakım rutinime ekleyerek kullanmaya başladım cildimi temizledikten sonra her akşam bir ampül kırarak içeriği yedirene kadar yüzüme masaj yaparak uyguladım. Bir ampül içeriğini çok rahat yüz, boyun ve dekolte bölgenize kadar uygulayabiliyorsunuz . Rival de Loop - Pure Skin Serum bir ampülünden yeterli miktarda ürün çıkıyor.


Rival de Loop - Pure Skin Serum kürünün vaatleri;

  • Sorunlu cilt yapısını destekler
  • Cilt yapısı daha arınmış ve düz görünür
  • Gözeneklerin tıkanmasını engeller
  • Yeni aknelerin oluşumunu önler
  • Cilt yapısını güzelleştirir
  • Cildi nemlendirir ve rahatlatır
  • Günlük cilt bakımını destekler ve makyaj altı olarak da ideal bir üründür
  • Daha düz, ferah ve temiz bir cilt görünümü elde edilir


Rival de Loop - Pure Skin Serum Kürü Hakkındaki Benim Görüşlerim;

Rival de Loop - Pure Skin Serum kürünü vaatleri çok fazla dikkat çekici ve çok memnun kalan arkadaşım olunca denemek istedim . Ancak Rival de Loop - Pure Skin Serum benim cildimde alerji testinde sorun olmamasına rağmen 5.günün sonunda cildimde ufak ufak pütürlükler oluşturmaya başladı . Rival de Loop - Pure Skin Serum kürü tedavisini yarıda bırakmak istedim 6. günde uyguladım ve sabah kalktığımda bu sefer göz çevremde çok minik yağ bezesine benzeyen beyaz pütürlükleri gördüm .  Rival de Loop - Pure Skin Serum anında bıraktım. Normalde karma cilt tipine sahibim ve bu ürün şimdiye kadar cildimde ilk defa sorun yaşadığım ürün oldu diyebilirim. 

Rival de Loop - Pure Skin Serum küründen tek memnun kalmayan ben olsam da sizlere dürüst biçimde görüşlerimi aktarmak istedim.

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

5 yorum:

  1. O güzel cildine iyi bak kuzum :) Böyle ürünleri ben pek tavsiye etmiyorum. Cilt bakımında daha başarılı olan markalar var. Çok öpüyorum seni sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim çok haklısın bende bir daha denemem herkes memnun kalınca denemek istemiştim sadece. Bende çok çok öpüyorum kuzuum...

      Sil
  2. İndirim de alıp deneyecegim çok merak ediyorum eline sağlık güzel olmuş yazı

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler bilgilendirici yazı için :)

    YanıtlaSil
  4. benim de cildim yağlı diğer serumları kullanmıştım ama bunu denememiştim denediklerimle devam edeyim o zaman ben..

    YanıtlaSil