The Balm Meet Matte Hughes / Committed



Herkese merhabalar 
Bugün sizlere The Balm 'ın yeni seri mat likit rujlarından bahsetmek istiyorum. Son zamanlarda neredeyse tüm markalar, bu mat likit ruj furyasına katıldı. Ben bugün The Balm Meet Matte Hughes serisinin ilk olarak en çok sevilen renklerinden Comitted rengini denemek istedim. Sizlere duruşunu ve tam rengini açıklamaların devamında göstereceğim. Bu yazıyı sevme ve okuma durumunuza göre diğer markaların mat likit rujları hakkında sizlere yazı hazırlayabilirim. Bu arada benden merak ettiğiniz bir ürün varsa bunları yorumlarda ya da sayfamın iletişim bölümünden bana sorabilirsiniz sizler için yazı hazırlayabilirim

The Balm Meet Matte Hughes serisini çok beğendim ve genel olarak mat likit rujları çok seviyorum. Bunun sebebi ise lip glossların yapış dudakta bir his bırakması ve kalıcı olmamaları. Mat likit rujlar bunlara tam zıt bir yapıda sürüldükten sonra kuruyarak matlaşıyor ve bulaşma yapmadığı için kalıcı oluyor.Ancak bu konuda marka çok büyük etken her markanın mat likit rujları başarılı değil maalesef .




The Balm Meet Matte Hughes serisinin en çok sevdiğim ve diğer mat likit rujlardan bunu ayıran en net özelliği içeriğinde mentol aromasıdır . The Balm Meet Matte Hughes serisindeki bu mentol aroması hem mis gibi kokuyor hem de dolgunlaştırma etkisi sağlıyor . 







The Balm Meet Matte Hughes serisinde nude renk olarak rahatlıkla kullanabileceğiniz renklerin başında comitted rengi bulunuyor. The Balm Meet Matte Hughes Comitted rengi nude ruj kullanmayı sevenler çok çok seviyor. The Balm Meet Matte Hughes Comitted rengi açık bir renk olduğu için dudaktaki duruşu dudak rengine göre farklılık gösteriyor. Bazı dudaklar da pembeliği baskın gelirken, bazılarında şeftali ağır basıyor.






The Balm Meet Matte Hughes ruju gibi mat likit ruj sürmeden öncedudağınıza peeling yapmanızı tavsiye ederim. Dudak peelingi nedir ? Evde nasıl dudak peelingi hazırlarız adlı yazıma göz atmak istersiniz linke tıklamanız yeterli ;)


The Balm Meet Matte Hughes rujları kalıcılık olarak bende 4-5 saat kalıyor.Gün içinde 1 kez tazelemem yeterli oluyor. Tüm gün boyunca rujum kalıyor.The Balm Meet Matte Hughes rujları indirimsiz fiyatı 34 indirim zmanlarında ise 18 liraya kadar düşüyor.Fiyat olarakta uygun sayılabilecek olan The Balm Meet Matte Hughes serisine bir göz atın derim :)


Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

3 yorum:

  1. bu ürünü bu ara çok fazla görüyorum, bakacağım :) bende bloğa beklerim

    YanıtlaSil
  2. commited rengini indirim döneminde çok aradım ama bulamadım umarım bir dahaki indirime bulacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu rujlardan bende de iki rengi var.Ben de severek kullanıyorum fakat bu rengi bende bulamıyorum:-)Güle güle kullan.Benim blog da bu rujlarla ilgili bir yazım var.Sevgiler...

    YanıtlaSil