Carrot Care Şampuan

Carrot Care Şampuan

Herkese merhabalar !
Bugün sizlere Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi hakkındaki görüşlerimi aktaracağım.Yaklaşık 2 buçuk aydır Carrot Care Şampuanı ve Saç Kremi 'ni kullanıyorum. Biliyoruz ki 1 ay kullanmadan bir şampuan hakkında yorum yapmak çok doğru değil. Bu yüzden 2 buçuk aydır Carrot Care Şampuanı ve Saç Kremi ' ni deniyorum. İlk olarak vaatlerinden bahsetmek istiyorum.

Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'nin Vaatleri ;

Türkiye'de ilk kez havuç özü içeren bir şampuan ve saç kremidir.
Şampuanın içinde bulunan havuç yağı, saç derisinin bakımını yapar. Antioksidanlar bakımından zengin olan bu yağ , aynı zamanda yüksek oranda E,C,A vitaminleri,beta karoten, potasyum içerir.

Saç köklerine olan kan akışını arttırır ve dolayısıyla saç köklerinin güçlenmesine yardımcı olur . İçeriğinde ki A vitamini ile kuru ve kırılgan saçları onarır. Biotin ile saçların daha sağlıklı uzamasını sağlar ve saçı güçlendirerek yıpratıcı dış etkilere karşı korur.


Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi Hakkındaki Görüşlerim ;

Carrot Care Şampuan Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'ni yaklaşık 3 aysır kullanıyorum . Ve ilk yıkamadan beri gözle görülür bir fark oldu. İçeriğinin doğal olması benim için çok önemli bir faktör sizlerde kullandığınız ürünlerin içeriklerini kontrol edin . 

Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'ni kullandıktan sonra saçlarım yumuşak ve parlak oluyor. İçeriğinde ki havuç yağı saçı beslediği için yıkama sonrasında saçlarım çok canlı gözüküyor. Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'nin en çok sevdiğim özellikleri ise renkleri ve kokuları .

Carrott Care Şampuan ve Saç Kremi tuz içermediği ve zengin vitamin , keratin içerdiği için saç rengini daha canlı ve güzel gözükmesini sağlıyor. Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'ni kullandıktan sonra saçlarımda ki kırılmalar yok olmaya saçlarım güçlenmeye başladı . Diğer bir özelliği ise saçlarımın dışarıdan daha canlı ve parlak gözükmesi.

Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'nin kendilerine has olan şişelerine de hayran kaldım. 

Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi  Alkol ve Tuz İÇERMEZ !


Sizler de Carrot Care Şampuan ve Saç Kremi 'ni denemek isterseniz eğer linke tıklayarak ulaşabilirsiniz !

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...



Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

3 yorum:

  1. Çok merak ediyordum bu şampuanları. Teşekkürler bilgilendirmeniz için :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum bu ürünlere :)

    YanıtlaSil
  3. bu urunlerı kullanmadım acıkcası normal de de bu kadar ıyı gelecegını dusunmemıstım :) butuuuun sampuanlarımı bıtırdıkten sonra deneyebılırım :)
    takıbe aldım beklerim :)

    YanıtlaSil