İzmir'in Renkleri Etkinliği / #izmirinrenkleri


Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere geçenlerde katıldığım bir etkinlikten bahsetmek istiyorum. İzmir'in Renkleri etkinliğinde kimlerle beraberdik , sponsorlarımız kimlerdi ? Her şey ve daha fazlası bu yazıda okumaya devam :)

İlk olarak  Morsemsiyelikız(elif) ile Pembiskolik(melis)' e İzmir'in Renkleri Etkinliği etkinliğimizi bu kadar güzel ve kusursuz düzenledikleri için teşekkür ederim.Etkinliğimiz açık davet listesi ile oluşturulduğu için tam 22 kişiydik. İzmir'in Renkleri Etkinliği etkinliğinde inanılmaz tatlı insanlarla tanıştım.İzmir'in Renkleri Etkinliği etkiliği benim için daha özel bir güne denk geldi. İzmir'in Renkleri Etkinliği sayesinde çok eğlenceli bir doğum günü geçirdim :)

İzmir'in Renkleri Etkinliği 'nde beni ilk defa tanıyan blogger arkadaşlarım ve sizler olun istiyorum o yüzden etkinlik fotoğraflarına kendi fotoğrafım ile başlıyorum :)

İzmir'in Renkleri Etkinliği / #izmirinrenkleri



İzmir'in Renkleri Etkinliği 'nden Karelerimiz :




İzmir'in Renkleri Etkinliği / #izmirinrenkleri



İzmir'in Renkleri Etkinliği 'nde bizimle bir arada olan sponsorlarımız :


* ESSENCE
*DURANCE
*ŞARKGÜLÜ KIRTASİYE PRIMO
*TATLIMO
*OKUYANUS
*TIRNAK MAMBOSU
*LE PETİT  MARSEİLLİAS


*MEDİWELL
*FRESH'N SOFT
*SOSYOPİX
*ABFEN
*ALICE MAKARON
*TOPİCREM
*GABRİNİ
*SOKAKTABİLEKLİK
*OTACI




*REVOX
*AVON
*DERMOKİL
*REDİST
*FORFUN KURABİYELERİ
*MOR İNEK











Etkinlikte hediye edilen tüm ürünler hakkında kullandıktan sonra detaylı yazacağım şimdi ise daha önceden kullandığım ürünlerin isimlerine link koydum . Firmaların isimlerine tıklayarak ayrıntılı yazımı okuyabilirsiniz.

Etkinliğimiz de bizimle beraber olan sponsorlarımıza ve etkinliğimizi düzenleyen Elif ve Melis 'e çok teşekkürler...


Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...


Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

1 yorum: