Prozinc Summer Time Şampuan ve Saç Spreyi

Prozinc Summer Time Şampuan ve Saç Spreyi

Herkese merhabalar !
Bugün sizlere yaz aylarında güneş ışınlarından kuruyan saçlara çözüm üreten Prozinc Summer Time şampuan ve saç spreyinden bahsedeceğim. Bu yaz çok severek kullandığım Prozinc Summer Time serisi nasıl kullanılmalı ? Nelere koruma sağlıyor ? Kısacası Prozinc Summer Time şampuan ve saç spreyi hakkında tüm görüşlerimi sizlere aktaracağım.

Prozinc Summer Time şampuan ve Saç Spreyi Vaatleri;

* Güneş ışınları; saçta nem,parlaklık,renk kaybına ve kuruluğa neden olur.
* Formülünde bulunan UVB filtresi ile güneş ışınlarının zararlı etkilerinden korur.
* İçeriğinde bulunan ‘Sıvı Altın’ olarak anılan Argan Yağı; zeytinyağına oranla iki kat daha
fazla E vitamini içeren ve antioksidan bakımından oldukça zengin bir yapıya sahiptir. Saçı ağırlaştırmadan besler. Saçın kum, güneş, deniz suyu ve havuz suyunun yıpratıcı etkilerini ortadan kaldırarak saçı nemlendirmektedir.
*Saça parlaklık ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.
* Hidrolize keratin sayesinde deniz ve havuz sonrası saçların kolayca taranmasını sağlar.
* Suyun sürekli saça temas etmesinden dolayın azalan keratin miktarını destekleyerek saç kırıklarını onarır ve elektriklenmeyi engeller.
* Boya koruyucu özelliği ile boyalı saçın rengini uzun süre korur.
* Günlük kullanıma uygundur.
*Dermotolojik olarak test edilmiştir.

* Prozinc Summer Time şampuan ve Saç Spreyi : Alkol, paraben ve renklerndirici içermez.

* Prozinc Summer Time şampuan : Güneş in zararlı UVB ı şınları,kum, deniz ve havuz suyunun yıpratıcı etkilerine kar şı saçlarınızın onarımına yardımcı olur.

*Prozinc Summer Time Saç Spreyi : Pratik kullanımı hızlı etkisi ile deniz veya havuz sonrası saçların anında parlak ve canlı görünmesini sağlar. 

Prozinc Summer Time şampuan ve saç spreyi hakkında görüşlerim;

* İlk olarak sizlere Prozinc Summer Time şampuan hakkında ki görüşlerimden bahsetmek istiyorum. Prozinc Summer Time şampuan kullandığım ilk anda bile olumlu sonuç almama yardımcı oldu . Boyalı saçlara sahip biri olduğum için ilk yıkama sonrasında saçlarımın rengi inanılmaz şekilde beğendim; parlayarak yeni boyanmış hissi yarattı . En çok beğendiğim özelliği ise mükemmel ferah kokusu.
*Prozinc Summer Time şampuan ben saçlarımda yıkama sırasında bol bol masaj yaparak ve 2-3 dakika saçlarımda beklettikten sonra yıkıyorum. Sonucunda yumuşacık ve canlı bir saçlara sahip oluyorsunuz. Ilık suyla saçlarınızı yıkamanız saçlarınızın daha parlak görünmesine yardımcı olur.

*Prozinc Summer Time Saç Spreyi  hakkında bahsedecek olursak;  

* Çok pratik bir kullanımı var ;havuzda , denizde istediğiniz yerde istediğiniz an kuru veya nemli saçınıza uygulayabilirsiniz. Ben tatil boyunca plaj çantamdan Prozinc Summer Time Saç Spreyi  yanımdan hiç ayırmadım. Prozinc Summer Time Serisi şampuan ile aynı ferah , canlandırıcı etkili kokuya sahip.  Durulama gerektirmiyor. Sadece yazın değil günlük kullanıma da uygun. 

*Prozinc Summer Time Saç Spreyi  saçınıza sıktığınızda saçlarınız parlaklık ve ipeksi bir yumuşaklık kazandırıyor.Böylece deniz veya havuz sonrası karışan saçlarınız varsa benim gibi çok severek kullanacaksınız.Çünkü canlılık kazandırmasının yanında saçlarınızın kolay taranmasına yardımcı oluyor.Bu yüzden ben sadece deniz veya havuz değil ,diğer günlerde dışarı çıkmadan önce kullanıyorum. Böylece gün boyu ferah kokusunu içime çekiyorum. Kokusu belirgin ama böyle ağır, bunaltıcı bir koku değil asla ! 

Prozinc Summer Time serisi eğer almak isterseniz set halinde de satılıyor.Setin içerinde plaj çantası, şampuan ,saç spreyi ve saç bakım maskesi yer almaktadır. Bu arada bu seti bana hediye ettiği için Prozinc firmasına teşekkürler.

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Prozinc'in daha önce bir şampuanını kullanmıştım ve sevmiştim. Buna da bakacağım ama spreyini muhakkak denemek isterim.

    YanıtlaSil