Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu

 Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu

Herkese merhabalar!
Bugün sizlere  #Bepanthollegücünügöster yarışmasından kazandığım ürünlerden olan Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonundan bahsedeceğim.
Çok kuru bir cilde sahip biri olarak kuru ve hassas ciltler yazısını görünce hemen denemeliyim hissine kapıldım ve kullandığım ürünü bırakıp bunu kullanmaya başladım.Ve hemen sizlerle yorumlarımı paylaşmak istiyorum.

İlk Olarak Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu vaatlerine bakacak olursak ;
* Cildinizi nemlendirir. Cilt kuruluğu sonucu ortaya çıkan kaşıntıyı giderir.
* Suyla sık temas etmek ve yoğun güneş ışığına maruz kalmak cildinizi kurutur ve yıpratır. Bu durumda cildinizin ihtiyacı, cildi hızla rahatlatan ve ferahlatan bir bakımdır.
* Cildin koruyucu tabakasını güçlendirir.
* Cildin su ihtiyacını karşılar ve gerginlik hissini yok eder.
* Cildin kendini yenileme sürecini hızlandırır.
* Çevresel etkilerin neden olduğu yaşlanmaya karşı koruyucu etki gösterir.

Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu hakkında görüşlerim ;

Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu markanın çok duyulmamış ürünlerinden . Aslında bende vaatlerini ilk okuduğumda abartı olduğunu düşündüm çoğu maddenin ancak düzenli kullanınca hepsinin doğru olduğunu gözlemledim . Cildiniz ne kadar kuru olursa olsun kesinlikle nemlendirip yumuşacık yapıyor. Cildi yenileyerek ölü tabakaları canlandırdı diyebilirim. Hatta bacağımdaki epilasyon sonucu oluşan batıkları azalttı. Düzenli kullanmaya devam ederek yok edebileceğini düşünüyorum. Nemlendirme hissi bazı losyon ve sütler gibi hemen geçmiyor gün boyu nemlendirme sağlıyor.Benim aşırı dercede memnun kaldığım bir oldu.Memnun kalma sebeplerimden biri ise Bepanthol ürünlerinin hiçbirinde paraben içermemesidir.

 Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu hakkında eksi yönleri söylemem gerekirse biraz fazla sıvı olmasıdır. Çünkü bir anda elime fazla ürün gelebiliyor. Halbuki çok az bir miktar ürün tüm bacağıma bile yeterli geliyor. Bu yüzden ürünü kullanırken biraz hassas davranmak gerekiyor . Bunu belirtmem kesinlikle şart !Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu her konu da aşırılı başarılı kesinlikle tavsiye ediyorum.  Bepanthol 'e teşekkür ediyorum ve bittikçe almayı düşündüğüm bir losyon oldu.

 Bepanthol Ultra Protect Vücut Losyonu İçeriğine Bakacak Olursak ;

*Provitamin B5 (dekspantenol)
*Fizyolojik lipidler
*E vitamini
*Glisin içerir.
*Kullanılan NANOSORB teknolojisi, losyon içeriğinin cilde daha fazla nüfuz etmesini sağlar.

Kuru bir cilt yapısı için sizin favori vücut losyonunuz hangisi ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !

Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

6 yorum:

  1. Faydalı paylaşımlarınızı ilgiyle Takip ediyorum.bepentol kremi bebeğimiz için kullanıyoruz.Vucut nemlendirici kremi ise eşime tavsiye edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Cilt tipine göre uygun olanı deneyebilir ben nivea dan sonra ilk defa bepanthol den memnun kaldım tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Eline sağlık canım güzel bir yazı olmuş:-)

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunuza blogcanlar topluluğunda rastladım paylaştığınız konu dikkatimi çekince hemen sayfanıza geldim :).bu ürünü tam 15 sene kullamdım fazlasıyla memnun kaldım ama öyle birşey karşıma çıktıki bu üründen istemeyerek vazgeçtim şimdi ERSAĞ ın bütün ürünlerini ailece ve yakınlarımla birlikte kullanıyoruz memnunuz (cildim oldukça kuru) ürünle tanışmayanlara tavsiye ederim sevgiler takipteyim , banda uğrarsanız sevinirim http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa duyduğum bir marka galiba ben vücut losyonlarında çok fazla bilgiye sahip değilim çünkü bu markayı ilk defa duydum araştıracağım elimdekiler bitince almayı düşünüyorum çok teşekkür ederim .Kuru cilt ne demek kimse bilmiyor genelde ne güzel işte yağlanmıyor hiç cildin diyorlar bilmeden. Size çok çok teşekkür ederim tavsiyeniz için .Hemen blogunuza uğruyorum.

      Sil