Golden Rose 231 Lacivert Oje




Bugün içimdeki kırgınlık ,hastalık hali sarı dan sonra lacivert oje sürmem gerektiğini düşündüm .Ve en koyu lacivertlerim den biri olan Golden rose markasının ojesini seçtim . Bu oje için 2 kat sürmek gerekiyor .Tek renkte başarısız dalga dalga bir görüntü oluşuyor.Ben de tam lacivert istediğimden 2 kat uyguladım ve sonuç istediğim renk oldu. Bu ojeyi çok beğendim kuruma süresi bazi ojeler gibi çok fazla değil . Ojeme biraz hareket katmak istediğim için pullardan yardım aldım .
Mutlu bakımlı günler dilerim... :)

*****

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Bayıldım ojenin rengine

    YanıtlaSil
  2. Doğru seçim mavi...Dinginlik, sakinlik ve serinlik hissi için hastalara mavi önerilir. Çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir o gün gerçekten içimden başka renk seçmek gelmedi sebebi belliymiş çok teşekkür ederim bilgi içinde ayrıca teşekkürler :)

      Sil