Pastel Nude Serisi Harika

Pastel in bu ojeleri çok hoş . Her rengini almak istiyorum ama fırsat bulup alamadım . En çok beğendiğim nude serisinin caramel rengi bu çok hoş ojelerim in ilk defa sade doğal olmasını beğendim çok şaşırtan bir durum bu . Fotoğrafları paylaşıyorum yorumlarınızı bekliyorum siz nude serisi hakkında neler düşünüyorsunuz :)


Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Nude serisi çoğunlukla sevdiğim renklerden oluşuyor.Bir kaç gereksiz diye düşündüğüm rengi var ancak favorilerim daha çok. Diğer renklerine de şans ver derim rose çok hoş mesela, özellikle grage ve buff favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda almayı düşünüyorum diğer renklerini ancak benim kaldığım ilçede bulamadığımdan merkeze gittiğimde alabiliyorum . Maalesef geçen gün bir tek bu rengi bulabildim...

      Sil